Od najbliższego weekendu tygodnik WPROST będzie dostępny już w nocy z soboty na niedzielę. Poniedziałkowe wydanie WPROST w wersji elektronicznej będzie można przeczytać od północy.
Do tej pory e-wydanie WPROST było dostępne podobnie jak wersja papierowa - od poniedziałku, od godz. 6.00.
Udostępnienie e-wydania już w nocy z soboty na niedzielę to ukłon w stronę czytelników. „Naszymi czytelnikami są ludzie aktywni zawodowo, którzy w dni powszednie rzadko maja czas na lekturę prasy. Często jest tak, że kupiony w poniedziałek tygodnik czytają w kolejny weekend. Chcemy wyjść im naprzeciw i zaoferować możliwość czytania bieżącego, aktualnego wydania tygodnika - przy niedzielnym śniadaniu albo kawie" - mówi Michał M. Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group Sa, wydawcy tygodnika WPROST. O zaletach e-wydań prezes PMPG SA mówił niedawno w programie „Dzień na Rynkach" na antenie TVN CNBC.
WPROST w wersji elektronicznej ukazuje się od 2007 r. Jest dostępne na stronie tygodnika oraz u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. na witrynach e-kiosk, eGazety oraz Nexto. Użytkownicy iPadów mogą czytać WPROST, pobierając z App Store aplikację eGazety.
Cena e-wydania WPROST na witrynach oferujących e-prasę wynosi 3 zł (wersja papierowa kosztuje 5 zł). Na stronie internetowej WPROST miesięczna prenumerata kosztuje 10 zł. Prenumeratorzy e-wydań, którzy zakupili prenumeratę na stronie WPROST, mają również dostęp do archiwalnych wydań tygodnika.
*****
Tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych i jedno z najczęściej cytowanych mediów prasowych. Ukazuje się od 1982 r. Według Instytutu Monitorowania Mediów, w 2009 r. tygodnik WPROST był wśród dziesięciu mediów najczęściej cytowanych przez inne media mediów, jako pierwszy z tygodników. Wydawcą tygodnika WPROST jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST. Od końca grudnia 2009 r. jej większościowym udziałowcem jest Platforma Mediowa Point Group SA. Od maja 2010 redaktorem naczelnym WPROST jest Tomasz Lis. Pod nowym kierownictwem WPROST ponownie jest jednym z najczęściej cytowanych tygodników w Polsce. Średnia sprzedaż tygodnika w lipcu 2010 r. wynosiła 106,5 tys. egz.
Link do strony artykułu: https://czta.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/wprost-dostepne-juz-w-weekend